Kiwiproducent Zespri en HeadOffice lieten hun creatieve juices stromen voor een awarenesscampagne rond vitaliteit. Want kiwi’s zijn rasechte energiebommetjes.
HeadOffice ging voor het concept ‘Vitalitijd’ met als baseline ‘Maak tijd voor vitaliteit’. Om de ultieme hamvraag – “Hoe vitaal is de Belg?” – te beantwoorden, ontwikkelde HeadOffice de Zespri-vitaliteitsenquête. Na twee weken lagen er 4000 deelnemers, één Vitaliteitsindex en een stapel sprekende resultaten op tafel. Zo blijkt dat 1 op 2 zich mentaal en fysiek fit voelt, vrouwen vitaler zijn dan mannen en West-Vlamingen het vitaalst zijn.
HeadOffice ontwierp een dedicated vitaliteitspagina op de website van Zespri met een vitaliteitsvideo, infographics en tips en tricks om jezelf een vitaliteitsboost te geven.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]