Kiwiproducent Zespri en HeadOffice lieten hun creatieve juices stromen voor een awarenesscampagne rond vitaliteit. Want kiwi’s zijn rasechte energiebommetjes.
HeadOffice ging voor het concept ‘Vitalitijd’ met als baseline ‘Maak tijd voor vitaliteit’. Om de ultieme hamvraag – “Hoe vitaal is de Belg?” – te beantwoorden, ontwikkelde HeadOffice de Zespri-vitaliteitsenquête. Na twee weken lagen er 4000 deelnemers, één Vitaliteitsindex en een stapel sprekende resultaten op tafel. Zo blijkt dat 1 op 2 zich mentaal en fysiek fit voelt, vrouwen vitaler zijn dan mannen en West-Vlamingen het vitaalst zijn.
HeadOffice ontwierp een dedicated vitaliteitspagina op de website van Zespri met een vitaliteitsvideo, infographics en tips en tricks om jezelf een vitaliteitsboost te geven.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]