Zijn onze files binnenkort werelderfgoed?

Sinds afgelopen maandag 31 augustus pakt de NMBS uit met een opmerkelijke campagne, bedacht door reclamebureau Air: eentje tegen onze Belgische files. In het tvspotje, waarvoor Air samenwerkte met regisseur Koen Mortier van productiehuis Czar, zien we een man die trots is op ons land en die… onze files de hemel in prijst: « De Belgische files zijn zo prachtig, zo overweldigend, dat ik ze wil nomineren als werelderfgoed. Die majestueuze fusie van rubber en metaal. Geef ze de kans die ze verdienen. Ik hou van de geur van uitlaatgassen in de avond. » Een oproep tot actie is dan ook niet ver weg: « Help de Belgische files werelderfgoed worden op fileszijnerfgoed.be » Op de website heeft u de keuze, u tekent de petitie of… u kiest de trein als alternatief.
Om de campagne te promoten koos de NMBS ook radiospotjes. Tot en met 10 september kunt u het eerste deel al horen op uw radio: een teaser, gevolgd door een kort verduidelijkend spotje. Het tweede deel, dat loopt van 11 tot en met 15 september, roept dan ook werkelijk op tot actie: het tekenen van de petitie. Ook op YouTube en op de nieuwe sociale mediakanalen van onze Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen wordt de campagne gepromoot, en binnenkort zullen ook affiches en digitale panelen te zien zijn op onze snelwegen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]