Zoals mama is er maar Eén!

Crea / Media / News

VRTeen_MoederdagKinderschort_290x440Make Lemonade ontwikkelde een activatiecampagne voor Eén rond Moederdag. Kijkers kunnen gratis kinderschortjes bestellen die hen helpen om Moederdag vlekkeloos te laten verlopen. De campagne bestaat uit een radiospot, een tv-commercial, printadvertenties en een campagnewebsite waar de schorten besteld kunnen worden. Ook Delhaize is bij deze actie betrokken.

De campagne werd op vrijdag 15 april gelanceerd. Op maandag 18 april werden al meer dan 30.000 stuks besteld.

 

Credits

Client: Eén/vrt
Agency: Make Lemonade
Account/production team: Liesbeth De Vos, Sophie Goossens Creative: Cato Decoster
Creative Director: Willem Van den Hoof
Production Company: Lucifer Films
Director: Kurt De Leijer
Executive Producer: Annemie Decorte
DOP: David Doom
Soundmix: Cobra Radio Brewery – Saartje Goris Postproduction: Moxy – Fikkes Croon
Radio Production Company: Spotcel VRT
Design print & site: Uncompressed
Website Development: Minsky