Zoals mama is er maar Eén!

Make Lemonade ontwikkelde een activatiecampagne voor Eén rond Moederdag. Kijkers kunnen gratis kinderschortjes bestellen die hen helpen om Moederdag vlekkeloos te laten verlopen. De campagne bestaat uit een radiospot, een tv-commercial, printadvertenties en een campagnewebsite waar de schorten besteld kunnen worden. Ook Delhaize is bij deze actie betrokken.
De campagne werd op vrijdag 15 april gelanceerd. Op maandag 18 april werden al meer dan 30.000 stuks besteld.
Credits
Client: Eén/vrt
Agency: Make Lemonade
Account/production team: Liesbeth De Vos, Sophie Goossens Creative: Cato Decoster
Creative Director: Willem Van den Hoof
Production Company: Lucifer Films
Director: Kurt De Leijer
Executive Producer: Annemie Decorte
DOP: David Doom
Soundmix: Cobra Radio Brewery – Saartje Goris Postproduction: Moxy – Fikkes Croon
Radio Production Company: Spotcel VRT
Design print & site: Uncompressed
Website Development: Minsky
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]