Zomer in Knokke-Heist met Bowling Brands
Eind 2015 startte Bowling met de above merkstrategie voor Knokke-Heist: Young at Heart. Ook dit jaar bouwt Bowling Brands hier op verder met nieuwe OOH-campagnes en geanimeerde banners die de trekpleisters van deze kustgemeente extra in de kijker zet.
De filosofie achter Young at Heart?: “In Knokke-Heist is iedereen juist dat beetje meer ‘Young at Heart’. Zodra je de badplaats binnenrijdt, word je omhelst door de vakantiesfeer. Het is een plek waar de mensen uitbundiger zijn. Er wordt geflaneerd, geshopt, naar kunst gekeken, in stijl gezonnebaad.” Young at Heart als signatuur spreekt verschillende doelgroepen aan. Iedere leeftijdsklasse vult het op z’n eigen manier in.
Om die typische sfeer van Knokke-Heist te verbeelden, realiseerde Bowling Brands een herkenbare visuele beeldtaal met een knipoog naar de glorietijden van de Côte d’Azur en met een hedendaags Belgisch surrealistisch sausje erover. In 2018 werd de beeldtaal verder geoptimaliseerd door een nieuwe illustratrice, Maria Diamantes.
Credits:
Adverteerder: Dienst Toerisme Knokke-Heist
Klant: Luc De Groote, directeur marketing
Agency: Bowling Brands
Creative director: Christophe Ghewy
Project manager: Lies De Vos
Head of design: Jan Sidgwick
Illustratie: Maria Diamantes
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]