Zomer tijdens Lidl Beach in Westende
Met de zon als vaste waarde, de cocktails koud en zomerse workshops op geregelde tijdstippen werd Lidl Beach in surfclub De Kwinte een denderend succes. Gedurende zes zonnige dagen palmde Lidl België de stranden van Westende/Middelkerke in, waarbij het met zijn pop-upbar in een perfecte locatie voor zowel pers-, personeels-, als publieksevenementen voorzag.
New Balls Please coördineerde het geheel en reigde het ene evenement aan het andere. Een sessie paddleboarding, een smoothie- en cocktailworkshop, een optreden van Mat McHugh en een heerlijke Lidl Beach Brunch tijdens de laatste dag … de bezoekers werden tijdens deze zes dagen optimaal en gevarieerd verwend. Doel van dit evenement? Het publiek laten kennis maken met het grote gamma aan zomerartikelen dat Lidl in hun online shop bezit. Zo werd tijdens de verschillende workshops met Lidl-producten (zowel verse producten als gebruiksvoorwerpen) gewerkt en was het mogelijk om de Lidl-strandspelen uit te lenen aan de kidsbar.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]