Zomer tijdens Lidl Beach in Westende

Met de zon als vaste waarde, de cocktails koud en zomerse workshops op geregelde tijdstippen werd Lidl Beach in surfclub De Kwinte een denderend succes. Gedurende zes zonnige dagen palmde Lidl België de stranden van Westende/Middelkerke in, waarbij het met zijn pop-upbar in een perfecte locatie voor zowel pers-, personeels-, als publieksevenementen voorzag.
New Balls Please coördineerde het geheel en reigde het ene evenement aan het andere. Een sessie paddleboarding, een smoothie- en cocktailworkshop, een optreden van Mat McHugh en een heerlijke Lidl Beach Brunch tijdens de laatste dag … de bezoekers werden tijdens deze zes dagen optimaal en gevarieerd verwend. Doel van dit evenement? Het publiek laten kennis maken met het grote gamma aan zomerartikelen dat Lidl in hun online shop bezit. Zo werd tijdens de verschillende workshops met Lidl-producten (zowel verse producten als gebruiksvoorwerpen) gewerkt en was het mogelijk om de Lidl-strandspelen uit te lenen aan de kidsbar.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]