Zon schijnt voor MostWanted en Test-Aankoop
In deze periode waarop velen op vakantie vertrekken lanceert Test-Aankoop de actie Mijn kind in de zon, ontwikkeld samen met MostWanted. Een sensibiliseringscampagne rond zonnecrèmes voor kinderen, om ervoor te zorgen dat uw lieve schatten deze zomer optimaal beschermd zijn... zonder uw budget te laten wegsmelten.
De resultaten van het laatste onderzoek van Test-Aankoop zijn verhelderend: de beste merken zonnecrème voor kinderen zijn niet altijd de duurste. Uitgaande van die vaststelling is de verbruikersorganisatie Test-Aankoop gestart met een nieuwe sampling-actie om de gebruiker gratis de Beste Koop van zijn test te laten ontdekken: de crème SOLAIT Kids SPF 50+ (Kruidvat). Een nieuwe uitdaging voor MostWanted, dat in 2015 al aan de slag ging voor de luier-actie (en daarbij meer dan 30.000 deelnames verzamelde in amper 10 dagen). Dit jaar draait de operatie rond een website waar men zich online kan inschrijven, geactiveerd door een campagne via-mailing en de sociale netwerken. Op de site kan men een gratis staal aanvragen alsook een kortingsbon. Het bijzondere aan deze editie: de nadruk die hier meer op het informatieve luik ligt, met een on field flyering operatie aan de Belgische kust, gekoppeld aan de vele gezondheidstips op de website van de actie. Afspraak op www.mijnkindindezon.be. Maar haast u, de actie is beperkt tot de eerste 30.000 inschrijvingen!