Na 18 maanden lancering boekt Zuny, het "spin of"-merk van VOO, vooruitgang en groeit het in termen van imago en community. Het biedt nu een onbeperkte 200Mbps internetverbinding voor €39/maand en heeft een promotie van €29/maand gedurende 6 maanden. Vandaag wil Zuny blijven groeien door gebruik te maken van zijn aantrekkelijke aanbod en promotie, die succesvol zijn gebleken in 2021.
Aan het roer van de nieuwe campagne staat nog steeds het bureau Satisfaction. De campagne, met als baseline 'L'internet qui donne envie' (Het internet dat doet verlangen), is gebaseerd is waar het bij de consument echt om draait. De output? Een reeks modulaire scènes waarin al deze boodschappen aan bod komen via verschillende formats, vooral TV-spots, Digital en Print.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]