Na 18 maanden lancering boekt Zuny, het "spin of"-merk van VOO, vooruitgang en groeit het in termen van imago en community. Het biedt nu een onbeperkte 200Mbps internetverbinding voor €39/maand en heeft een promotie van €29/maand gedurende 6 maanden. Vandaag wil Zuny blijven groeien door gebruik te maken van zijn aantrekkelijke aanbod en promotie, die succesvol zijn gebleken in 2021.
Aan het roer van de nieuwe campagne staat nog steeds het bureau Satisfaction. De campagne, met als baseline 'L'internet qui donne envie' (Het internet dat doet verlangen), is gebaseerd is waar het bij de consument echt om draait. De output? Een reeks modulaire scènes waarin al deze boodschappen aan bod komen via verschillende formats, vooral TV-spots, Digital en Print.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]