Zware Jongens gaat hard met Maurice Van De Ven


Van De Ven bekleedde posities als executive creative director bij diverse integrated agencies en een wereldwijd medianetwerk. Hij heeft ervaring met zware accounts, zoals als global creative director bij StrawberryFrog (New York, Amsterdam), waar hij ondermeer P&G’s grootste wereldwijde merk Pampers bediende. Van De Ven begon zijn carrière als medeoprichter van een award-winnend wereldwijd cultureel communicatieplatform voor het Parijse modehuis Agnès b. Daarna sloot hij zich aan bij wereldberoemde creatieve bureaus KesselsKramer (Amsterdam) en later Mother (Londen).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]