Zware Jongens gaat hard met Maurice Van De Ven

News / People

Maurice Van De VenConceptbureau Zware Jongens - gevestigd in het Nederlandse Den Bosch, maar ook in België erg actief - gaat hard. Zojuist is een opdracht voor de ontwikkeling van een visionair concept voor een grote Italiaanse apothekersketen ondertekend. De inkt is nog niet droog of Zware Jongens heeft een nieuwe creative director aan boord gehaald om de missie van het bedrijf verder uit te bouwen, het creëren van ‘genius level concepts’ die het vuur tussen merkenen mensen aanwakkert. Met de toevoeging van een creatief leider als Maurice Van De Ven verstevigt het bureau zijn aanpak om echt disruptief werk te realiseren.

Van De Ven bekleedde posities als executive creative director bij diverse integrated agencies en een wereldwijd medianetwerk. Hij heeft ervaring met zware accounts, zoals als global creative director bij StrawberryFrog (New York, Amsterdam), waar hij ondermeer P&G’s grootste wereldwijde merk Pampers bediende. Van De Ven begon zijn carrière als medeoprichter van een award-winnend wereldwijd cultureel communicatieplatform voor het Parijse modehuis Agnès b. Daarna sloot hij zich aan bij wereldberoemde creatieve bureaus KesselsKramer (Amsterdam) en later Mother (Londen).