Graag stellen we u ‘zOOHm’ voor, een vijfdelige reeks 'partner content' tussen PUB en Clear Channel. In ‘zOOHm’ nemen we een duik in de wondere wereld van out of home. En niets is beter dan de straat op te trekken om de essentie van outdoorreclame in te schatten. Vergis u niet in dit medium dat zich schuilhoudt in uw stadsbeeld… In digitale tijden bewijst out of home zichzelf meer dan ooit!
In het eerste luik trekken we de straat op met Johan Putseys, COO van Initiative, in een hybride Mini Countryman. Met meer dan twintig jaar ervaring in media (onder meer voor merken als BMW) is hij de geknipte man voor een U-turn langs het beste van Clear Channel.
Het volledige artikel kan u lezen in ons eerste PUB-nummer van 2019. Een voorsmaakje vindt u hieronder...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]