The Silver Ones rondt partnerdeals af

Communication / News

babyboomer-unsplash-1024x683Na negen jaar Trendwolves, waar  hij mee aan de wieg stond, startte Filip Lemaitre het nieuwe bureau The Silver Ones op, zoals eerder gemeld door PUB. The Silver Ones is een research & consulting-platform met een focus op 50+ marketing & communicatie. Nu heeft oprichter Filip Lemaitre deals met alle beoogde partners, zodat het platform definitief uit de startblokken schiet.logo the silver ones

Op het platform van The Silver Ones brengt Filip Lemaitre kennis en know how over babyboomers samen met de ervaring van reclamebureau BAD, evenementenbureau TWICE, marketing en communicatie-adviesbureau Best ADvice, full service design studio BUMP en digital solutions company LiveMile. 

Door in dit platform de specifieke kennis van de verschillende partners binnen uiteenlopende domeinen met elkaar te verbinden, ontstaan nieuwe synergieën die leiden tot innovatieve oplossingen op vlak van marketing en communicatie enerzijds en product- en servicedesign anderzijds, zo licht Filip Lemaitre toe: "Deze flexibele manier van samenwerking met verschillende partners binnen The Silver Ones biedt de mogelijkheid om een verschillende services binnen marketing en communicatie aan te bieden aan al wie de vijftigplusser voor ogen heeft."forever young

Zo biedt The Silver Ones in samenwerking met Best Advice in-house consulting sessies aan waarbij lifestyle, consumentengedrag en attitude van de vijftigplusser centraal staan. Met BAD worden 360° reclame- en advertentiecampagnes gecreëerd en uitgerold. "Moet er een event voor 50+ georganiseerd worden, dan is TWICE onze partner. Om de winkelervaring en -beleving aan te pakken, spreken we met BUMP. En ten slotte doen we voor alle digitale uitdagingen beroep op onze technologische partner LiveMile."