(update) Var kreeg een vernieuwingskuur. "En daar hoort een vernieuwd magazine bij," zegt CEO Saskia Schatteman in het voorwoord van in-tune, het magazine dat Varia opvolgt. Het nieuwe magazine, vervolgt Schatteman, bestaat uit "inspirerende topics over wat leeft en beweegt in de mediawereld. Denk aan audio journeys en sonic branding, hot topics nu smart speakers hun intrede doen in huiskamers. In onze vernieuwde DIVA studie speelt sonic branding niet toevallig een grote rol."
Het nieuwe magazine in-tune wordt gemaakt voor Var door het Gentse bureau The Fat Lady.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]