De Lijn en Accenture Song zoeken mensenmensen in nieuwe rekruteringscampagne
4schools / Crea / News
Een mensenmens wordt volgens het woordenboek omschreven als een sociaal iemand die erg […]
Ethias en Joe Public zijn er voor de jongeren met FailBetter packs, bruur
4schools / Crea / News
In een nationale campagne spreken Ethias en Joe Public Belgium, part of Springbok, […]
Louise en Frank Marinus: “Het toffe aan reclame is dat je betaald wordt om dingen uit te vinden”
4schools / Communication / News
Frank Marinus en dochter Louise Marinus delen dezelfde werkomgeving: TBWA in Brussel. Hoe […]
Digitale Duik: onderzoek ontcijfert belang van digitale inclusie
4schools / Media / News
In de snelle digitale wereld is mee zijn niet altijd evident. Om die […]
Kanaal Z en Talk To C lanceren ontwikkelingstraject ‘Z-Growth’
4schools / Media / News
Op woensdag 17 april lanceert de businesszender Kanaal Z ‘Z-Growth’, een reeks die young professionals […]
Next Potentials: een groeihub voor young potentials
4schools / Communication / News
Een plek waar young potentials met elkaar connecteren, groeien als professional én in […]
Arteveldehogeschool organiseert event Social Media & Influencer Marketing Barometer 2024
4schools / Agenda / Communication / News
Sinds 2019 biedt de SMI-barometer de meest actuele inzichten over hoe Belgen branding […]
Howest organiseert tiende editie Let's Talk
4schools
De opleiding Communicatie van Howest organiseert op 25 april de tiende editie van […]
Young Drummers Competition open voor inzendingen: you can’t spell Slovenia without love
4schools / Awards / News
De Golden Drum Awards, de jaarlijkse creatieve prijzen uit Slovenië, streeft ernaar om een […]