Winnaars YMCE Strategy 2024 zijn bekend
4schools / Awards / News
Uit 16 deelnemers in totaal komen Coline Ledroit (Havas Media) en Alessa Van […]
Win For Life en Studio Brussel claimen festivalzomer met gouden partnership
4schools / Marketing / News
Studio Brussel en Win For Life tonen deze zomer hun groot muziekhart met […]
Jongeren mogen eindelijk hun stem laten horen van VRT Creative
4schools / Crea / News
Ssssssst. Het is misschien wel het eerste wat je te horen krijgt als […]
Volg je held niet met geld: Hurae en Febelfin lanceren campagne met Jonatan Medart
4schools / Crea / News
Febelfin en Hurae slaan de handen ineen om jongeren te waarschuwen voor de […]
Air & Payconiq by Bancontact, da's cool
4schools / Crea / News
Air presenteert z'n allereerste campagne voor de 100% Belgische mobiele betaal-app Payconiq by […]
Publicis Groupe België en LePub bundelen krachten voor de laatste druppel Heinz ketchup
4schools / Crea / News
The Last Drop is de nieuwste campagne van Heinz die bedacht werd door […]
Arteveldehogeschool, Claire en Love Tomorrow dringen samen CO2-uitstoot terug
4schools / News / Sustainability
Arteveldehogeschool, Claire en Love Tomorrow, de duurzaamheidspoot van Tomorrowland, hebben de handen in […]
Hogeschool Odisee ondertekent Gender and Sexuality Alliance
4schools
De directie en de algemene studentenraad van hogeschool Odisee hebben gezamenlijk besloten om […]
Met NMBS naar Ostend Beach Festival
4schools
De NMBS heeft in samenwerking met Ostend Beach Festival een speciaal nachttreinaanbod gecreëerd. […]