LDV United en CM proosten op je gezondheid

4schools / Crea / News

CM en LDV United lanceren een gloednieuwe campagne rond hun vernieuwde, maar vooral verbeterde, verzekeringsproducten. Daarin profileert het gezondheidsfonds zich als een ‘Sociaal Verzekeraar’. Een verzekeraar die geen rekening houdt met je medische geschiedenis en de deur niet sluit voor de rimpels in je huid. Een verzekeraar die ook, in tegenstelling tot anderen, geen aandeelhouders hoeft uit te betalen en hun winsten rechtstreeks terug in je verzekering én gezondheid investeert.

Ons gezondheidssysteem mag niet gebaseerd zijn op een winstmodel. Elke cent die jij investeert, moet terugkeren naar jouw gezondheid,” zegt Steven Hermans, directeur businessdevelopment en maatschappelijke innovatie bij CM.

In een wereld waarin alles duurder wordt, kiezen we er als sociaal verzekeraar bewust voor om onze verzekeringen kwalitatief te verbeteren en tegelijkertijd betaalbaar te houden,” voegt Kurt Janssens, operationeel directeur bij CM-verzekeringen toe.

Heel wat te vertellen dus. Daarom bokste het Antwerpse bureau, samen met LOVO en regisseursduo Dr. Bowman, een één minuut durende spot in elkaar. Daarin loodst een vertelster je op poëtische wijze doorheen het manifest. Ondertussen volgen we de verhalen van enkele personages die elk op hun eigen manier met gezondheid omgaan.

Yannick Schoch, Creatief Directeur bij LDV, vult aan: “We maken samen met CM graag werk dat iets in beweging zet. Dat komt bij uitstek naar voor in onze jaarlijkse imagocampagnes. Vorig jaar openden we het debat over arbeidsongeschiktheid, en dit jaar bewijzen we dat je ook op een heel andere manier naar verzekeren kan kijken. Een mooi verhaal, dat we samen met spoken word artist Jaspe ook op een heel mooie manier hebben weten te brengen.

De film zal te zien zijn in cinema en op TV. De campagne wordt ook verder gedeclineerd tot een 30”-recut, en afgeleiden voor online, SoMe, radio en print.

Credits:

Client: Christelijke Mutualiteit

Agency: LDV United

Client contact: Linde Reyniers, Hannelore Schauvliege, Maarten Wolput, Didier Bastiaens

Account team: Tom Thijs, Hanne Stoppie, Julie Meirlaen, Elien De Beule

Strategy: Dennis Vandewalle, Thomas Eyskens

Creative Director: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans

Creatives: Wout Geysen, Isah Waes

Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert

Video, Photo & Sound Production: Lovo

Director: Dr Bowman

Photographer: Britt Guns

Radio production: Raygun