IKEA België geeft tweede leven aan oude uniformen
4schools / Communication / News / Sustainability
Sinds februari 2024 verkoopt IKEA België een collectie gordijnen, kussenhoezen en draagtassen die […]
Thomas More en Creative Belgium lanceren samen Creative Belgium School
4schools / Communication / News
Vanaf nu kunnen studenten zich inschrijven voor de Creative Belgium School, een nieuw […]
BAM Student Congress: ontdek het reilen en zeilen van de marketingsector
4schools / Marketing / News
Op 14 maart vindt in Kinepolis Gent de 36ste editie plaats van het […]
Brightfish en Hey! zoeken jonge leeuwen
4schools / Awards / News
De Belgische Cannes Young Lions Competition staat voor de deur. Brightfish, als officiële vertegenwoordiger van […]
StuMPA 23-24: de jury is gekend!
4schools / Awards / News / People
Voor de 15de keer al organiseert We Media de Student Magazine Print Award, […]
ACC en YoungDogs brengen opnieuw CD’s en jonge creatieven bij elkaar
4schools / Agenda / Communication / News
Op donderdag 15 februari verwelkomen de Belgische creatieve directeurs opnieuw jong opkomend talent […]
{Interview} Belgische communicatiesector lonkt naar divers talent: "met Welcome Talent hopen we duurzame impact te realiseren"
4schools / Communication / News
Hoewel Brussel bekend staat als de op één na meest diverse stad ter […]
Point of view: wat wil Barbara Vangheluwe (BBDO Belgium) lezen in een sollicitatiebrief?
4schools / Communication / News
“Ik wil vanaf de eerste zin lezen en voelen dat de kandidaat in de […]
Finn zet groei verder met komst van twee jonge talenten
4schools / News / People
Het strategisch communicatiebureau Finn verwelkomt twee jonge talenten aan boord. William de Woot […]