KNACK/LE VIF EN MUTANT HEBBEN ONDERWIJS-STRESS
4schools / Crea / News
Het lerarentekort wordt alsmaar nijpender en is de achilleshiel van ons onderwijs. Knack/Le […]
Air en Payconiq waren nog nooit zo veeleisend
4schools / Crea / News
Nadat het zijn merkimago versterkte door de nadruk te leggen op hoe vlot […]
AKQA Brussels brengt Immoscoopman tot leven in nieuwe radiosaga
4schools / Crea / News
Immoscoopman is terug. Na zijn opvallende radiodebuut vorig jaar, keert Immoscoopman terug in […]
RCA draait clichés om en maakt Gen Z warm voor accountancy
4schools / Crea / News
Met de nieuwe campagne Van Vooroordelen naar Voordelen laat RCA zien hoe vooroordelen over […]
Hurae en Febelfin waarschuwen voor de charmes van een fake profiel
4schools / Crea / News
Online oplichting via valse profielen neemt toe, en Hurae zet zich in om […]
VRT Creative ligt te slapen voor De droomfabriek
4schools / Crea / News
Na het succes van vorig jaar komt er in 2025 een tweede reeks […]
Marketingstudenten werken campagnes uit voor vzw’s
4schools / Marketing / News
De 73 laatstejaarsstudenten van de opleiding marketing aan de Karel de Grote Hogeschool […]
Lift You Up-talenten shoppen rider in understage supermarkt van Albert Heijn
4schools / Marketing / News
Met ‘Lift You Up’ lanceerde VTM in het voorjaar van 2025 een nieuwe […]
VSV en AKQA Brussels verrassen met nieuwe snelheidsmeters
4schools / Crea / News
Overdreven snelheid is doodsoorzaak nummer één op onze wegen. Vooral in zone 30 […]