7Dimanche wordt kleiner en fijner

De Waalse zondagskrant 7Dimanche krijgt na zijn nieuwe visuele identiteit nu ook een nieuw formaat aangemeten, dit vanaf zondag 13 oktober. Vorig jaar polste de krant via een enquête naar het favoriete leesformaat van haar lezers. En hun wens was duidelijk: een compacter, praktischer en moderner leesformaat om de krant gemakkelijker te kunnen lezen tussen de zondagse koffie en croissant.
En zo geschiedde het nieuwe Half-Berliner formaat (235 x 315 mm). De hoeveelheid nieuws blijft hetzelfde, maar de krant zal duidelijker ogen. De gekende rubrieken, zoals actu, foot, sport en agenda, worden behouden en krijgen het gezelschap van enkele nieuwe rubrieken, die overeenkomen met de verwachtingen geformuleerd in de enquête. Op regelmatige basis zullen lezers zo onderwerpen over ‘gastronomie’ of tips rond ‘lifestyle’ kunnen ontdekken.
Om de nieuwe lay-out te vieren werd er een communicatiecampagne op poten gesteld. Die surft op de trend van de afkortingen. Tegenwoordig hebben onze Waalse vrienden het namelijk niet meer over ‘actualité’ maar over ‘actu’, is het voortaan ‘petit-déj’ in plaats van ‘petit-déjeuner’ en kijken ze massaal naar de ‘foot’(ball). Want kleiner is fijner!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]