The Kube wil groenere steden

Onlangs brachten we een primeur over het unieke ecosysteem van The Kube: Dat bureau gelooft dat werken met influencers onmogelijk is zonder liefde en respect terug te geven aan de samenleving. Het bureau start daarom een project op basis van urban regreening. Meer bepaald daagt het zijn influencers uit voor wat het noemt "de ultieme MoveWithLove Challenge." Tijdens een knock-out staan alle deelnemers tegenover elkaar in een battle. Diegene die de meeste liefde (terug-)krijgt via de sociale media, mag op droomreis. De actie van The Kube is een schoolvoorbeeld van influencer marketing.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]