The Kube wil groenere steden

Onlangs brachten we een primeur over het unieke ecosysteem van The Kube: Dat bureau gelooft dat werken met influencers onmogelijk is zonder liefde en respect terug te geven aan de samenleving. Het bureau start daarom een project op basis van urban regreening. Meer bepaald daagt het zijn influencers uit voor wat het noemt "de ultieme MoveWithLove Challenge." Tijdens een knock-out staan alle deelnemers tegenover elkaar in een battle. Diegene die de meeste liefde (terug-)krijgt via de sociale media, mag op droomreis. De actie van The Kube is een schoolvoorbeeld van influencer marketing.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]