ADJUST: “KLANTENERVARING STAAT CENTRAAL IN ONS DNA”

Communication / News

Bij Silversquare Delta, een co-workingruimte in Elsene, is elke verdieping doorspekt met kleuren en minstens evenveel ondernemers. Ook digitaal bureau Adjust nam er recent zijn intrek. Maak kennis met het trio dat van dit agency een echt ‘digitaal verlengstuk’ voor adverteerders maakte.

In een wereld met overvloedige data en meerdere benchmarks is diepgaande kennis van de klant een krachtige troef. En dat hebben ze bij Adjust begrepen. Het bureau – met focus op CX (Customer Experience) – investeerde bovendien een deel van zijn middelen in een tweede bedrijf, Payceed, dat zich bezighoudt met het vastleggen, verrijken en interpreteren van persoonlijke gegevens met behulp van BI-tools (Business Intelligence). Maar ook Adjust zelf is meer dan een reclamebureau. Zie het als een echt digitaal verlengstuk met diepgaande kennis in creativiteit, sociale netwerken, zoekmachines, programmatic, CRM en digitale media. In 2021 bundelden Jean-Christophe Gabriel, CEO, Stéphane Joiris, creative director, en Gabriel Taminiaux, CTO, hun krachten om full-on digital te gaan. Sindsdien was het bureau onderhevig aan heel wat veranderingen, met als nieuwste evoluties expertise in customer experience en business intelligence. “Adjust blijft ook een bedrijf waarin mensen en uitmuntendheid centraal staan, daarom omringen we ons graag met collega’s die beter zijn dan wij in onze vakgebieden,” verduidelijkt het trio.

>>> LEES HIER HET VOLLEDIGE ARTIKEL