ALDI onthult voorproefje van eindejaarsfeesten

Crea / News

ALDI en Serviceplan hebben de tweede televisiespot van hun eindejaarscampagne onthuld in samenwerking met hun partners Plan.Net en Mediaplus (Serviceplan Group), BOA en Publicis. Daarnaast is er ook hun out-of-home reclamecampagne in treinstations, in samenwerking met Urban Media en Clear Channel. Natuurlijk zijn Willie Witlof en Wanda Wortel - de geliefde kersthelden van ALDI België - nog steeds van de partij. Ze zijn de favoriete adviseurs van de klanten tijdens deze periode. 

De tweede video richt zich op de ervaring van de feestmaaltijden aan het einde van het jaar. De boodschap die alles verbindt: bij ALDI vind je alles voor je chique en betaalbare feesten. Dit jaar zetten Willie Witlof en Wanda Wortel zich in om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten van het feestassortiment, gepresenteerd door het eigen merk Gourmet Finest Cuisine. 

Voor de gelegenheid hebben Serviceplan en ALDI  DOOH/OOH-displays gemaakt in treinstations. In Luik-Guillemins en Antwerpen-Centraal zijn er twee LED Walls geplaatst en in Gent-Sint-Pieters een LED Cube. Het hoogtepunt is de Full Wrapped Corridor, een totale aankleding van de gang van het Zuidstation in Brussel, waar de verscheidenheid aan eindejaarsproducten wordt uitgelicht. 

De LED Walls en Cube bieden maximale zichtbaarheid en trekken de aandacht van voorbijgangers met feestelijke visuals en aantrekkelijke aanbiedingen voor het feestseizoen, terwijl het station Brussel-Zuid wordt herschapen tot een betoverende doorgang die reizigers in de hartelijke sfeer van het feestseizoen hult. 

 

CREDITS 

Client: ALDI    

Contacts: MARCOM Team ALDI   
 

Agency: Serviceplan    
 

Account Director: Kathleen Driscart    
 

Account team: Alice Simon 
 

Strategy: Dimitrios Lemonias 
 

Creative Director: Tony Naudts-Ducène    
 

Creatives (Copy/AD): Thierry Wiebking, Han van den Hoof, Manuel Sarraf, Marc Thomasset, Nathalie Strybos, Bruno Hansen 
 

Studio: Sylvain Kasprzyk, Denis Roumegoux, Lionel Petit, Benjamin Hiffe, Christopher Perri 
 

Motion design: Bert Landeloos, Mathilde Hermetz 

RTV Producer: Annemie Decorte  

Production company: De Machine 

Director: Jorrit Stollman 
 
DOP: Piet Deyaert 
 
Executive producer: Dimitri De Wolf 
 
Line producer: Jeroen Berx 
 
Post producer: Gert Wassink 
 
3D character animation: Rabbit Hole 
 
VFX supervision: Cedric Van der Kelen 
 
Soundstudio: Sonhouse 

Post Producer: Gert Wassink & Dimitri De Wolf 

Director: Jorrit Stollman 

Music & Soundeffects: Sonhouse  

 

Digital Agency: Plan.Net    

Digital PM: Amandine De Vlieghere, Adrien Van Hoorebeke, Silke Craenen 

Webmasters: Bilal Bounour, Sami El Nakadi 

Digital Producer: Greg Pin 

HTML Dev: Philippe Herman 

Digital Media Agency: Mediaplus - Simon Vangenhende, Jennifer Appelmans, Melanie Morales 

Social Media Agency: Service Plan - Emerson De Oliveira & Ellen Potoms 

Media Agency: Publicis – Shirley Duparc, Maarten Keyen