ALDI onthult voorproefje van eindejaarsfeesten
ALDI en Serviceplan hebben de tweede televisiespot van hun eindejaarscampagne onthuld in samenwerking met hun partners Plan.Net en Mediaplus (Serviceplan Group), BOA en Publicis. Daarnaast is er ook hun out-of-home reclamecampagne in treinstations, in samenwerking met Urban Media en Clear Channel. Natuurlijk zijn Willie Witlof en Wanda Wortel - de geliefde kersthelden van ALDI België - nog steeds van de partij. Ze zijn de favoriete adviseurs van de klanten tijdens deze periode.
De tweede video richt zich op de ervaring van de feestmaaltijden aan het einde van het jaar. De boodschap die alles verbindt: bij ALDI vind je alles voor je chique en betaalbare feesten. Dit jaar zetten Willie Witlof en Wanda Wortel zich in om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten van het feestassortiment, gepresenteerd door het eigen merk Gourmet Finest Cuisine.
Voor de gelegenheid hebben Serviceplan en ALDI DOOH/OOH-displays gemaakt in treinstations. In Luik-Guillemins en Antwerpen-Centraal zijn er twee LED Walls geplaatst en in Gent-Sint-Pieters een LED Cube. Het hoogtepunt is de Full Wrapped Corridor, een totale aankleding van de gang van het Zuidstation in Brussel, waar de verscheidenheid aan eindejaarsproducten wordt uitgelicht.
De LED Walls en Cube bieden maximale zichtbaarheid en trekken de aandacht van voorbijgangers met feestelijke visuals en aantrekkelijke aanbiedingen voor het feestseizoen, terwijl het station Brussel-Zuid wordt herschapen tot een betoverende doorgang die reizigers in de hartelijke sfeer van het feestseizoen hult.
CREDITS
Client: ALDI
Contacts: MARCOM Team ALDI
Agency: Serviceplan
Account Director: Kathleen Driscart
Account team: Alice Simon
Strategy: Dimitrios Lemonias
Creative Director: Tony Naudts-Ducène
Creatives (Copy/AD): Thierry Wiebking, Han van den Hoof, Manuel Sarraf, Marc Thomasset, Nathalie Strybos, Bruno Hansen
Studio: Sylvain Kasprzyk, Denis Roumegoux, Lionel Petit, Benjamin Hiffe, Christopher Perri
Motion design: Bert Landeloos, Mathilde Hermetz
RTV Producer: Annemie Decorte
Production company: De Machine
Director: Jorrit Stollman
DOP: Piet Deyaert
Executive producer: Dimitri De Wolf
Line producer: Jeroen Berx
Post producer: Gert Wassink
3D character animation: Rabbit Hole
VFX supervision: Cedric Van der Kelen
Soundstudio: Sonhouse
Post Producer: Gert Wassink & Dimitri De Wolf
Director: Jorrit Stollman
Music & Soundeffects: Sonhouse
Digital Agency: Plan.Net
Digital PM: Amandine De Vlieghere, Adrien Van Hoorebeke, Silke Craenen
Webmasters: Bilal Bounour, Sami El Nakadi
Digital Producer: Greg Pin
HTML Dev: Philippe Herman
Digital Media Agency: Mediaplus - Simon Vangenhende, Jennifer Appelmans, Melanie Morales
Social Media Agency: Service Plan - Emerson De Oliveira & Ellen Potoms
Media Agency: Publicis – Shirley Duparc, Maarten Keyen
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]