Activeren in de toekomst
Vertaalde artikels
Midden mei hadden de awards Best of Activation 2013 plaats. Deze awards, die […]
De adverteerders voelen zich verloren
Vertaalde artikels
De laatste enquête van Deep Blue onthult hoe de adverteerders denken over de […]
Strijd om de kijker en zijn geld
Vertaalde artikels
Een paar jaar geleden leken de grenzen tussen televisiezenders en distributeurs te vervagen […]
Havas maakt u helemaal City!
Vertaalde artikels
Euro RSCG Belgium lanceert Havas City, een gloednieuw bureau dat de merken opnieuw […]
Van sociaal merk naar sociaal bedrijf
Vertaalde artikels
Social media / Interview met Brian Solis, key note speaker op de Fusion […]
Relevant activeren
Vertaalde artikels
Merken activeren op verschillende manieren, zo blijkt uit de jongste Best Of Activation […]
De winkel van ons hart?
Vertaalde artikels
Dertien jaar geleden kwam GB in handen van het Franse Carrefour. De megaretailer […]
De marathon van de adverteerders
Vertaalde artikels
Sinds enkele maanden wordt ons scherm overspoeld met campagnes voor London 2012. Ook […]