DENK! creëert nieuwe, positieve huisstijl voor Thuiszorgwinkel
Crea / News
Het Oostendse communicatiebureau DENK! heeft voor Thuiszorgwinkel een nieuwe huisstijl en imagocampagne uitgewerkt onder […]
ZenithOptimedia en GlobalWebIndex op zoek naar internetgebruiker
Research
ZenithOptimedia investeerde in samenwerking met GlobalWebIndex in een studie naar het betrouwbare en met elkaar vergelijkbare […]
Boondoggle doet water dansen voor Grohe
Crea / News
Deze zomer zorgt Grohe voor een verrassende douche. De fabrikant van design douche- en […]
Knack.be en LeVif.be optimaliseren campagnes
Media / News
De investeringen van Roularta Media Group in big data creëren nieuwe mogelijkheden. Het […]
Brightfish, een trotse Festival Representative in Cannes
Communication / News
Brightfish kondigde het in oktober 2014 al aan: na RMB zou de bioscoopregie de fakkel overnemen […]
Linkman structureel content & seedingpartner van Zalando
Budgets / News / Non classé (NL)
Na een eerdere succesvolle samenwerking gaat Zalando in 2015 een structureel partnerschap aan […]
Cannes Lions 2015 - Cyber: Gisèle Bündchen en Kevin De Bruyne op de catwalk
Communication / News
Nieuws uit Cannes. In de categorie Cyber gaat een Grand Prix naar Under […]
Cannes Lions 2015 - Design: Volvo, maar ook ALS Liga
Communication / News
Nieuws uit Cannes. In de categorie Design kreeg Volvo, maandag al goed voor […]