Barbara Vangheluwe verlaat de Persgroep Advertising
Eind oktober verlaat Barbara Vangheluwe de Persgroep Advertising (dPA). Ze zal geen deel uitmaken van de gezamenlijke salesorganisatie van de Persgroep Publishing en Medialaan, waarover we elders berichtten.
Sinds september 2014 leidde Barbara de Persgroep Advertising en was ze verantwoordelijk voor de shift die dPA maakte van productgerichte naar klantgerichte salesorganisatie. Zij leidde dPA door de digitale transformatie en zorgde voor de digitale groei van de organisatie. Ook BrandTales, de creatieve cel binnen dPA die advertenties op maat voor adverteerders maakt, werd verder uitgebouwd onder haar leiding en mag zich vandaag een belangrijke speler noemen op de advertentiemarkt. Barbara Vangheluwe: “Ik kijk met een warm en tevreden gevoel terug op de voorbije 3 jaar. Dankzij de ideeëncultuur en de plaats voor ondernemerschap hebben we de vele uitdagingen constructief kunnen aanpakken. Vandaag staat er een sterk en efficiënt dPA team.”
Koen Verwee bedankt Barbara Vangheluwe voor haar bijdrage in de succesvolle transformatie van de onderneming in de afgelopen jaren: "Onder haar leiding is de Persgroep Advertising geëvolueerd van een sales- en productgedreven organisatie naar een organisatie die focust op de klanten en de invulling van hun behoeften. De mooie groei van de afgelopen jaren in digitale advertising en in native advertising hadden we niet kunnen realiseren zonder Barbara.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]