BBDO brengt Proximus-klanten nog dichterbij

Vandaag kunnen we via een brede waaier aan platformen met elkaar communiceren. Maar toch lijkt er iets ons tegen te houden om écht voluit te zeggen wat we denken. BBDO trekt daarom opnieuw de emotionele kaart voor Proximus, dit keer om zijn Tuttimus-pack aan te prijzen. De nieuwe televisiecampagne loopt vanaf deze week.
Credits:
Strategy: Sofie Verstreken
Creative director: Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Copywriter: Sarah Huysmans
Art Director: Jasper Verleije
Account handling: Nathalie Lemmer, Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
TV Production: Renée Vermeiren & Patricia Van De Kerckhove
Editor: Neil Skeit
Third parties: Sonicville, Landvogel, Just
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]