Vandaag kunnen we via een brede waaier aan platformen met elkaar communiceren. Maar toch lijkt er iets ons tegen te houden om écht voluit te zeggen wat we denken. BBDO trekt daarom opnieuw de emotionele kaart voor Proximus, dit keer om zijn Tuttimus-pack aan te prijzen. De nieuwe televisiecampagne loopt vanaf deze week.
Credits:
Strategy: Sofie Verstreken
Creative director: Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Copywriter: Sarah Huysmans
Art Director: Jasper Verleije
Account handling: Nathalie Lemmer, Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
TV Production: Renée Vermeiren & Patricia Van De Kerckhove
Editor: Neil Skeit
Third parties: Sonicville, Landvogel, Just
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]