Vandaag kunnen we via een brede waaier aan platformen met elkaar communiceren. Maar toch lijkt er iets ons tegen te houden om écht voluit te zeggen wat we denken. BBDO trekt daarom opnieuw de emotionele kaart voor Proximus, dit keer om zijn Tuttimus-pack aan te prijzen. De nieuwe televisiecampagne loopt vanaf deze week.
Credits:
Strategy: Sofie Verstreken
Creative director: Jan Dejonghe, Arnaud Pitz & Sebastien De Valck
Copywriter: Sarah Huysmans
Art Director: Jasper Verleije
Account handling: Nathalie Lemmer, Audrey Semal & Aurélie Thollebeek
TV Production: Renée Vermeiren & Patricia Van De Kerckhove
Editor: Neil Skeit
Third parties: Sonicville, Landvogel, Just
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]