Behaven en altavia.act innoveren samen voor openbare netheid in Vorst, Elsene en Sint-Gillis
Behaven en Altavia.act werken samen aan een reeks innovatieve campagnes om schoon gedrag aan te moedigen Vorst, Elsene en Sint-Gillis die voor de gelegenheid hun krachten bundelen. De campagnes gaan over sluikstorten, nomadisch afval, sigarettenpeuken en hondenpoep en zullen in de loop van 2024 worden uitgerold.
In het besef dat bewustwording alleen niet genoeg is om gedrag te veranderen, kozen de drie gemeenten voor Behaven vanwege haar vermogen om moderne strategieën te definiëren op basis van gedragswetenschap. Daarnaast kozen ze voor Altavia.act vanwege haar expertise in het vertalen van die strategieën naar communicatieconcepten en boodschappen die rekening houden met menselijk gedrag. De samenwerking tussen Behaven en Altavia.act heeft zich al bewezen, met name in de campagne 'We Are Park' voor Leefmilieu Brussel.
"Wij hebben een benadering van creatie en activatie waarbij kennis van mensen en hun gedrag centraal staat. We zijn er trots op dat we met Behaven hebben samengewerkt aan dit project en dat we het vertrouwen van onze verschillende klantcontacten in ons duo hebben gekregen," zegt Farida Lammari, CEO bij Altavia.act.
"We zijn verheugd om te zien dat de gemeenten Vorst, Elsene en St-Gillis duidelijk de noodzaak hebben begrepen om verder te gaan dan alleen bewustwording, om een meer proactieve aanpak te ontwikkelen," zegt Fred Dorsimont, managing director bij Behaven.