Behaven en Altavia.act werken samen aan een reeks innovatieve campagnes om schoon gedrag aan te moedigen Vorst, Elsene en Sint-Gillis die voor de gelegenheid hun krachten bundelen. De campagnes gaan over sluikstorten, nomadisch afval, sigarettenpeuken en hondenpoep en zullen in de loop van 2024 worden uitgerold.
In het besef dat bewustwording alleen niet genoeg is om gedrag te veranderen, kozen de drie gemeenten voor Behaven vanwege haar vermogen om moderne strategieën te definiëren op basis van gedragswetenschap. Daarnaast kozen ze voor Altavia.act vanwege haar expertise in het vertalen van die strategieën naar communicatieconcepten en boodschappen die rekening houden met menselijk gedrag. De samenwerking tussen Behaven en Altavia.act heeft zich al bewezen, met name in de campagne 'We Are Park' voor Leefmilieu Brussel.
"Wij hebben een benadering van creatie en activatie waarbij kennis van mensen en hun gedrag centraal staat. We zijn er trots op dat we met Behaven hebben samengewerkt aan dit project en dat we het vertrouwen van onze verschillende klantcontacten in ons duo hebben gekregen," zegt Farida Lammari, CEO bij Altavia.act.
"We zijn verheugd om te zien dat de gemeenten Vorst, Elsene en St-Gillis duidelijk de noodzaak hebben begrepen om verder te gaan dan alleen bewustwording, om een meer proactieve aanpak te ontwikkelen," zegt Fred Dorsimont, managing director bij Behaven.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]