Beobank en Boondoggle Havas lanceren handige cv-tool voor jongeren

4schools / Crea / News

Je geraakt verder met je cv dan je denkt. Want je hebt meer te bieden dan je denkt. Dat was het uitgangspunt waarop Beobank en Boondoggle Havas hun nieuwe campagne baseerden, gericht op studenten die zich binnenkort op de arbeidsmarkt zullen begeven. De campagne focust op de nieuwe cv-tool van Beobank, die ervaringen en passies omzet in skills. De tool maakt gebruik van AI en werd inhouse gecreëerd door Boondoggle CX. De bedoeling is om jongeren te tonen dat ze wellicht over meer talent beschikken dan ze zelf beseffen. Zo zegt ‘scoutsleider’ misschien weinig op een cv, maar ‘plantrekker’ en ‘teamplayer’ des te meer.

Om de cv-tool in de kijker te zetten, organiseren Beobank en Boondoggle Havas ook een wedstrijd. De gelukkige wint een unieke beleving in het buitenland en krijgt zo de kans om zijn cv te verrijken met extra talenkennis én levenservaring. Die boodschap wordt op een levendige en frisse manier gecommuniceerd om het jonge doelpubliek maximaal aan te spreken.

De campagne, die online en offline aanwezig is, wordt getoond via print, social media, OLV en bannering.

Credits:

Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Delphine Descamps, Florence Neyrinck, Kris Willaert
​Account team: Sofie Jossart, Charlotte Urbain, Tine Vandenberghe ​
​Strategy: Olivier De Laet, Franky Willekens ​
​Executive Creative Director: Mathieu Cardon
​Creative team: Stephen Walckiers & Thierry Verdoodt, Gilles André & William Lambiet, Hugo Battistel
​CX team: Jurgen Noel, Davy Claes, Frig Stroobants, Bart Geukens, Dagne Kivisild
​Copy: Stephen Walckiers, Lesley Dewilde, Benoît Menetret ​
​Motion design: Amèl Amri
​Design: Nadia Tweepenninckx, Stefaan De Vos ​
​Planning: Karine Uytterhoeven