Best Brands wordt kwaliteitslabel

Na vijf jaar Best Brands in België, ook bekend als de prijs die jaarlijks de sterkste Belgische merken beloont, wordt deze onderscheiding omgevormd tot een kwaliteitslabel. De beslissing komt voort uit een initiatief dat enkele merken namen tijdens de editie van 2020. Nancy Delhalle van Serviceplan, het bureau dat de prijs organiseert in samenwerking met Gfk, legt uit: “Vorig jaar besloten enkele winnaars om over de awarduitreiking te communiceren op hun verpakking.” Zo liet Coca-Cola bijvoorbeeld, winnaar in de categorie Best Non-Alcoholic Drinks Brand, speciaal voor de gelegenheid een nieuw en tijdelijk etiket ontwerpen.
“Net als de uitreiking ‘Gekozen product van het jaar’, waarbij consumenten innovatie belonen, zullen wij efficiënte branding accentueren tijdens onze gala-uitreiking op, hopelijk, 24 maart 2021 in Docks Dome,” zegt Nancy Delhalle. Binnenkort begint Serviceplan aan het fieldwork voor zijn komende editie. “We zijn nu al benieuwd naar de impact van de coronacrisis op de 350 merken die geanalyseerd zullen worden door zo’n 5.000 huishoudens in België,” besluit Delhalle.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]