Het EK van 2024 is nu een kleine week ver en alweer trappen de voetbalbazen de bal mis: handspel is blijkbaar nog steeds verboden .. Daarom bepaalt Bicky dit EK, samen met creative agency Android, zélf de regels: HANDSPEL TOEGELATEN!
De zomercampagne van het Belgische snackmerk speelt in op wat supporters en voetbal verbindt: handspel. Op het voetbalveld mag het dus niet, maar ernaast kunnen we niet zonder. Hoe gaan fans anders van hun snacks genieten?
Eat it, UEFA!
“Met deze campagne laten we duidelijk merken aan wiens kant we staan, namelijk die van de supporters,” vertelt Anneloes Dekkers, brand manager bij GoodLife Foods. “Als de rebel van de snackwereld wagen we ons aan een opstand tegen het almachtige UEFA en hun achterhaalde regeltjes, zoals handspel. Ik zal mijn handen alvast goed kunnen gebruiken wanneer ik mijn Bicky eet tijdens de volgende wedstrijd.”
Hoewel de boodschap duidelijk nog niet tot in het VAR-busje in Duitsland is geraakt, kregen de Belgische snacksupporters wel mee wat de regels zijn tijdens dit EK. Dat doet Android via een campagne op sociale media én OOH in het Belgische straatbeeld.
Credits:
Klant: Bicky (GoodLife Foods)
Contact: Anneloes Dekkers, Tom Stevens
Agency: Android
Account: Wim Van Deun, Julia Digan
Creative director: Arne Meganck
Creatie: Elias Dewulf, Dennis Janssens
Design: Maxim Segers, Rob Claes
Productie video & foto: Shootby
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]