Bonka en de UGent durven voor alumnidag

Naar aanleiding van de nieuwste imagocampagne ‘Denk Durven’ voor de UGent wordt er ook een alumnidag georganiseerd. Bonka Circus komt daarom met een vervolgcampagne die je aanmoedigt om naar die alumnidag te gaan. De campagne bouwt voort op copy en het omvormen van de gedachten 'Durf Denken' naar 'Denk Durven', maar met de insteek om naar de alumnidag te komen. De campagne focust zich vooral op openbaar vervoer en online.
Credits
Klant: UGent
Klant contact: Fran Desmet, Laurens Beke, Isabel Paeme, Marie-Aline Kruydt, Hilde Robberecht, Emmelien Werbrouck
Strategisch directeur: Peter Verbiest
Creatief directeur: Jesse Vanophalvens
Creatieven: Auke Moonen, Alexander Noten
Account manager: Kristof Debacker
Copy: Hans Verhaegen
Design: Vrints-Kolsteren
Animatie: New Solid
DTP: Nele Van Assche
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]