Op 13 mei fietsen de werknemers van Bridgeneers met z’n allen vanuit het gehuchtje Goed naar het wereldvermaarde dorp Doel. Elke gereden kilometer zetten ze bij het bureau zelf om in euro’s. Het totaalbedrag gaat opnieuw naar een reeks goede doelen.
Ook jij kan het bureau vooruitstuwen. Hoe? Door het team aan te moedigen in de vorm van een muzikale boost. Geef je meest opzwepende en enthousiasmerende nummer door en de Bridgeneers laten het onderweg uit hun boxen knallen! Vul hier het muzieknummer in waarvan jij vindt dat het op Bridgeneers Spotify-fietslijst moet staan.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]