Hoewel de laatste UBS-studie onthult dat de algehele aantrekkingskracht van Brussel sterk is gedaald, blijft ze voor media een sterke positie behouden. Dat bewijst de tweede mediarondleiding van PUB door de hoofdstad.
Het is dus geen toeval dat het bedrijf dat vrijwel alle media in ons land bevoorraadt er zijn hoofdkantoor heeft. « Van alle informatie die we aan onze klanten leveren (zowel institutionele als media), nemen politieke en juridische zaken een essentiële plaats in. En de meeste mensen waarmee we op deze gebieden werken, zijn in Brussel gevestigd. Daarom is het voor ons van essentieel belang om onze kantoren in de hoofdstad te hebben, » legt Olivier Delbrouck uit, ceo van dat betrokken bedrijf – u begreep al dat het om Belga gaat, gelegen aan de Hooikaai, middenin… het centrum van de hoofdstad.
Lees het volledige artikel in PUB Magazine.
Brussel die Skone

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]