Hoewel de laatste UBS-studie onthult dat de algehele aantrekkingskracht van Brussel sterk is gedaald, blijft ze voor media een sterke positie behouden. Dat bewijst de tweede mediarondleiding van PUB door de hoofdstad.
Het is dus geen toeval dat het bedrijf dat vrijwel alle media in ons land bevoorraadt er zijn hoofdkantoor heeft. « Van alle informatie die we aan onze klanten leveren (zowel institutionele als media), nemen politieke en juridische zaken een essentiële plaats in. En de meeste mensen waarmee we op deze gebieden werken, zijn in Brussel gevestigd. Daarom is het voor ons van essentieel belang om onze kantoren in de hoofdstad te hebben, » legt Olivier Delbrouck uit, ceo van dat betrokken bedrijf – u begreep al dat het om Belga gaat, gelegen aan de Hooikaai, middenin… het centrum van de hoofdstad.
Lees het volledige artikel in PUB Magazine.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]