Deze zomer leeft Brussel op het ritme van de projecten van zijn inwoners, dankzij de eerste campagne van KBC Brussels die werd geregisseerd door FamousGrey. Uitgaande van het concept dat Brussel, met zijn hartvorm, klopt op het ritme van alles wat zijn bewoners ondernemen, wil deze campagne illustreren hoe de bank de Brusselaars ondersteunt bij het realiseren van hun persoonlijke en professionele projecten.
In de maanden augustus en september trilt de stad op het geluid van de projecten die haar in beweging houden. Of het nu gaat om jouw vastgoedaspiraties, zakelijke investeringen of de overstap naar een groenere mobiliteit, KBC Brussels staat klaar om je te ondersteunen en je ambities tot leven te brengen, zo luidt het.
De hartslagen van Brussel zijn overal voelbaar, met affiches door de hele stad. 2m2-borden belichten de projecten die de Brusselaars na aan het hart liggen: een mobiliteit met een kloppend hart, financiële producten ontworpen met empathie, en nog veel meer. Tegelijkertijd brengt de radio het kloppen van het hart van Brussel over, wat het engagement van KBC Brussels symboliseert om de bevoorrechte financiële partner te zijn van iedereen die de hoofdstad doet leven en bewegen.
Met deze campagne herbevestigt KBC Brussels zijn ambitie om dé financiële partner te worden voor iedereen die in Brussel woont en werkt. Door gepersonaliseerd advies, kennis van lokale specificiteiten, en de beste digitale oplossingen op de markt aan te bieden, positioneert de bank zich als het kloppende hart van het succes van haar klanten.
CREDITS
Client: Matthieu Van Riet
ECD: Peter Ampe
Creative Director: Antoinette Ribas
Creatives: Antoine Wellens & Vanessa Hendrickx
Strategy: Dominique Poncin
Account Manager: Geoffrey Delhoux
Producers: Marie Libouton & Birgit D’hont
Design Lead: Sacha Lempereur
Motion Designer: Simone Curzi
Sound Design: Mathieu Savenay
Media Buying: Mindshare