Bubka organiseert masterclasses Speak up Now!

News / Sustainability

Natuurlijk kunnen marketeers positieve impact creëren. Als je het klimaatwetenschappers vraagt, is de potentiële impact zelfs zeer groot, stelt men vast bij Bubka: "Bedrijven als DASH Water, Allbirds, Oda, Mastercard en BrewDog zijn daar heel goed in." En dus organieert het bureau een reeks masterclasses tussen 24 mei en 14 juni. "In deze Speak Up Now Masterclass-serie gaan we dieper in op hoe die merken dat doen, bespreken we hoe de taal van duurzaamheid klinkt en aanvoelt, hoe we duurzaam consumptiegedrag kunnen normaliseren, hoe geloofwaardigheid de nieuwe valuta is voor duurzame communicatie, etc...."

Sprekers zijn Inez Schoenaers, Brand & Sustainability Strategist bij Bubka, en Wim Vermeulen, Director of Strategy and Sustainability bij Bubka, met als gast Gino Verleye - professor UGENT & VUB. En de topics? 1) Normalizing sustainable consumer behaviour , 2) Removing barriers to sustainable consumption, 3) Sustainability isn’t selling? en 4) Credibility is the new currency (and how to avoid greenwashing).

Insdhrijven kan op https://lnkd.in/ebkXPkwg