Natuurlijk kunnen marketeers positieve impact creëren. Als je het klimaatwetenschappers vraagt, is de potentiële impact zelfs zeer groot, stelt men vast bij Bubka: "Bedrijven als DASH Water, Allbirds, Oda, Mastercard en BrewDog zijn daar heel goed in." En dus organieert het bureau een reeks masterclasses tussen 24 mei en 14 juni. "In deze Speak Up Now Masterclass-serie gaan we dieper in op hoe die merken dat doen, bespreken we hoe de taal van duurzaamheid klinkt en aanvoelt, hoe we duurzaam consumptiegedrag kunnen normaliseren, hoe geloofwaardigheid de nieuwe valuta is voor duurzame communicatie, etc...."
Sprekers zijn Inez Schoenaers, Brand & Sustainability Strategist bij Bubka, en Wim Vermeulen, Director of Strategy and Sustainability bij Bubka, met als gast Gino Verleye - professor UGENT & VUB. En de topics? 1) Normalizing sustainable consumer behaviour , 2) Removing barriers to sustainable consumption, 3) Sustainability isn’t selling? en 4) Credibility is the new currency (and how to avoid greenwashing).
Insdhrijven kan op https://lnkd.in/ebkXPkwg
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]