Bureau Béatrice doorbreekt de codes voor Mac Cosmetics

Het draait tegenwoordig allemaal rond gaming. Bureau Béatrice bedacht daarom voor Mac Cosmetics een spel om zijn nieuwe product Stack Mascara te lanceren. Het bureau deed dat om de focus op het product te leggen, zodat het ook echt een beleving kan worden. “Zien is geloven, dat weten we. Dus speel het spel zelf samen met meer dan 25.000 anderen en dien je highscore in,” klinkt het bij Bureau Béatrice. Aanvullend bedacht het team ook wat 3D CGI-content: een 60 seconden durende 3D-show op 82 interactieve schermen op Riyadh Boulevard.
Ter info: PUB sprak nog niet zo lang geleden met Stan Bufkens, de oprichter van Bureau Béatrice, over wat hij noemt de experience economy. Dat interview kan u hier nog eens herlezen. Ook het nieuwste PUB Magazine gaat trouwens integraal over gaming.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]