Bureau Béatrice doorbreekt de codes voor Mac Cosmetics
Het draait tegenwoordig allemaal rond gaming. Bureau Béatrice bedacht daarom voor Mac Cosmetics een spel om zijn nieuwe product Stack Mascara te lanceren. Het bureau deed dat om de focus op het product te leggen, zodat het ook echt een beleving kan worden. “Zien is geloven, dat weten we. Dus speel het spel zelf samen met meer dan 25.000 anderen en dien je highscore in,” klinkt het bij Bureau Béatrice. Aanvullend bedacht het team ook wat 3D CGI-content: een 60 seconden durende 3D-show op 82 interactieve schermen op Riyadh Boulevard.
Ter info: PUB sprak nog niet zo lang geleden met Stan Bufkens, de oprichter van Bureau Béatrice, over wat hij noemt de experience economy. Dat interview kan u hier nog eens herlezen. Ook het nieuwste PUB Magazine gaat trouwens integraal over gaming.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]