Business AM lanceert radioprogramma Young Lab

Media / News

Business AM, het nog jonge nieuwsmerk voor ondernemers en besluitvormers, lanceert het nieuwe radioprogramma "Young Lab". Het nieuwe radioformat is ontworpen om de stemmen van studenten, pas afgestudeerden en kersverse starters te versterken. Volgens Business AM biedt "Young Lab" jongeren de kans om te laten zien wat ze in huis hebben en zich te ontplooien tot de leiders van morgen. Het laat hen toe om hun meningen over actuele thema's te delen en het status quo te doorbreken met frisse inzichten. Op die manier kunnen jonge denkers inspiratie bieden voor ondernemers. Vanaf maandag 3 april brengt "Young Lab" elke week een levendige discussie tussen vier gedreven studenten en starters. Tijdens dat programma zullen twee van de deelnemers het gesprek in goede banen leiden, terwijl alle deelnemers hun creativiteit, kennis en vernieuwende ideeën delen over een mix van actuele thema's.  "Young Lab biedt ons een platform om onze ideeën en meningen te delen met een breed publiek," zegt Mauro Pauwels, een student die deelneemt aan het programma. "Het is een unieke kans om te laten zien wat onze generatie te bieden heeft en om bij te dragen aan belangrijke maatschappelijke discussies." Volgens John De Wever, marketing director bij Business AM, waait er dankzij de jongeren een frisse wind door het radiolandschap. "We zijn ervan overtuigd dat Young Lab een waardevolle aanvulling zal zijn op ons programma-aanbod. Het stelt ons in staat om een frisse en innovatieve kijk op actuele thema's te bieden en helpt ondernemers te begrijpen wat er leeft bij deze nieuwe generatie. We kijken uit naar de impact die deze jonge denkers zullen hebben op ons publiek," besluit hij.

Young Lab is elke woensdag om 17 uur te beluisteren op Business AM via DAB+ en de website van het nieuwsmerk.