GRAND PRIX DESIGN
The Unusual Football Field van AP Thailand Bangkok/CJ Works Bangkok voor AP (Thailand) Public Company Limited.
De eerste Grand Prix ooit voor een bureau uit Thailand!
GRAND PRIX PRODUCT DESIGN
PayphoneBank van BogotaGreyColombia voor Tigo-Une.
Microsparen via de telefoon? Het kan, en dat komt de vele arme inwoners van Colombië ten goede...
GRAND PRIX MEDIA
InnovatingSaving van R/GA, NewYork voor Jet.com
In februari realiseerde R/GA een campagne ter gelegenheid van de SuperBowl voor start-up Jet.com. Het werd een van de meest bekeken spotjes in de periode van die Super Bowl, zonder dat de klant 4,5 miljoen dollar moest neertellen: het ging om een online campagne...
GRAND PRIX ENTERTAINMENT LIONS
Beyond Money, van MRM//McCann Spain (Madrid) voor SantanderBank.
Een science-fictionfilm van 17 minuten met actrice Adriana Ugarte. Deze campagne in de vorm van een film maakte ophef in Spanje!
GRAND PRIX ENTERTAINMENT LIONS FOR MUSIC
Original is Never Finished, van JohannesLeonardo, NewYork, voor AdidasOriginals.
Met My Way van FrankSinatra in een hoofdrol. Het verleden kan nieuwe ideeën genereren voor de toekomst...
GRAND PRIX DIRECT
Google Home The Whopper de David Miami pour BurgerKing.
Google is groot genoeg om tegen een stootje te kunnen, je mag er wel een beetje mee lachen, zeker in een campagne met een (relatief) klein budget...
2 GRAND PRIX: CYBER + HEALTH & WELLNESS
MeetGraham van ClemengerBBDOMelbourne voor TAC.
Clemenger BBDO Melbourne en Transport Accident Commission creëerden een monster, om de gevaren op de weg aan te tonen. Een wonderlijke mengeling van wetenschap en technologie.
GRAND PRIX CYBER EX-AEQUO
Aland Index- Baltic Sea Project van RBKCommunication Stockholm voor The Bank of Aland.
Bank of Aland laat consumenten ontdekken hoe groot hun ecologische voetafdruk is.
Did You Mean Mailchimp ? van Droga5 New York voor MailChimp
Een heel vreemde campagne, met een prachtig universum, de eerste campagne op grote schaal van e-mailplatform MailChimp. Gemaakt in samenwerking met Riff Raff Films en het regisseursduo The Sacred Egg.
https://www.youtube.com/watch?v=VZvDv2-Zy3I
https://www.youtube.com/watch?v=AdqBcx6KQCI
https://www.youtube.com/watch?v=oeurqXWOsEA
GRAND PRIX MOBILE
The Family Way van Y&R Tokyo voor Recruit Lifestyle Co. Ltd.
Een campagne die het soms vervelende taboe van onvruchtbaarheid op tafel legt. Want te vaak wordt gedacht of gezegd dat het problem bij de vrouw ligt...