Cannes Lions 2019 maakte zijn eerste shortlists bekend. Bij Titanium en Glass: The Lion for Change valt België uit de boot, maar bij Innovation haalden we de shortlist; dat wil zeggen: FamousGrey haalde de shortlist met Volts by Volvo voor klant Volvo. De andere campagnes op de shortlist komen uit Thailand, China, Canada, Denemarken, Zweden, Argentinië, Filippijnen, Australië, Mexico, Rusland, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Israël, Duitsland en de Verenigde Staten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]