Cannes Lions 2019 maakte zijn eerste shortlists bekend. Bij Titanium en Glass: The Lion for Change valt België uit de boot, maar bij Innovation haalden we de shortlist; dat wil zeggen: FamousGrey haalde de shortlist met Volts by Volvo voor klant Volvo. De andere campagnes op de shortlist komen uit Thailand, China, Canada, Denemarken, Zweden, Argentinië, Filippijnen, Australië, Mexico, Rusland, het Verenigd Koninkrijk, Brazilië, Israël, Duitsland en de Verenigde Staten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]