Ostenders, de campagne voor AZ Damiaan Oostende, plaatst d-artagnan op de shortlist voor de Cannes PR Lions for Healthcare.
Verpleegkundige is het grootste knelpuntberoep in Vlaanderen. Ziekenhuizen vinden dus moeilijk personeel, en daar bedacht d-artagnan een creatief en efficiënt antwoord op. Ze gebruiken het populaire format van de ziekenhuisserie om nieuwe collega’s aan te trekken. Met resultaat: de serie werd meer dan anderhalf miljoen keer bekeken en kreeg nationale media-aandacht. De eerste drie dagen na de lancering solliciteerden al 70 nieuwe Ostenders. In 3 maanden tijd stroomden er meer dan 1000 sollicitaties binnen. Dat is meer dan dubbel zoveel dan in dezelfde periode vorig jaar.
TBWA\Belgium bereikte de shortlist in PR Lions met The Skin Color Pencils voor Samen Onderwijs Maken.
Nog in deze categorie haalde Bowling Brands de shortlist met hun Flemish Masters-project voor Toerisme Vlaanderen.
Ook Ogilvy Social.Lab haalde de shortlist bij de PR Lions, met The IKEA (he)art scanner voor IKEA.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]