Ostenders, de campagne voor AZ Damiaan Oostende, plaatst d-artagnan op de shortlist voor de Cannes PR Lions for Healthcare.
Verpleegkundige is het grootste knelpuntberoep in Vlaanderen. Ziekenhuizen vinden dus moeilijk personeel, en daar bedacht d-artagnan een creatief en efficiënt antwoord op. Ze gebruiken het populaire format van de ziekenhuisserie om nieuwe collega’s aan te trekken. Met resultaat: de serie werd meer dan anderhalf miljoen keer bekeken en kreeg nationale media-aandacht. De eerste drie dagen na de lancering solliciteerden al 70 nieuwe Ostenders. In 3 maanden tijd stroomden er meer dan 1000 sollicitaties binnen. Dat is meer dan dubbel zoveel dan in dezelfde periode vorig jaar.
TBWA\Belgium bereikte de shortlist in PR Lions met The Skin Color Pencils voor Samen Onderwijs Maken.
Nog in deze categorie haalde Bowling Brands de shortlist met hun Flemish Masters-project voor Toerisme Vlaanderen.
Ook Ogilvy Social.Lab haalde de shortlist bij de PR Lions, met The IKEA (he)art scanner voor IKEA.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]