Vanaf 1 juli is het content platform Jani.be onderdeel geworden van het entertainment portfolio van SBS Belgium. Om de lancering van het nieuwe content platform kracht bij te zetten, heeft het media design bureau CapeRock uit Amsterdam een nieuwe, frisse look voor Jani.be ontworpen die op alle media en platforms te zien is.
Jani.be is het content platform over lifestyle, mode, beauty, relaties, celebs, dat bouwt op de persoonlijkheid van de Vlaamse stylist en tv-celebrity Jani Kazaltzis. Naast eigen content van Jani zal de content flink worden uitgebreid met meer video content en nieuwe formats.
Persoonlijkheid geven aan een persoonlijk merk
Het idee achter de rebrand is om meer persoonlijkheid te geven aan dit persoonlijke merk. Het unieke karakter van Jani, zijn lef, openheid, authenticiteit en oprechtheid, heeft CapeRock in de nieuwe merkidentiteit tot uiting gebracht middels een nieuw logo, kleuren, typografie, vormentaal, motion design.
Het nieuwe design heeft tot doel om de zichtbaarheid van Jani.be op alle digitale kanalen te vergroten en een emotionele connectie met het publiek te maken. De merkidentiteit is erop gericht om de stroom van soortgelijke beelden, die je continue op de social media channels ziet, te doorbreken en tevens om meer persoonlijkheid aan het nieuwe merk te geven.
De merkidentiteit is toegepast op de video vormgeving, de website en app, en op de social media channels, zoals Instagram, Facebook en YouTube. Met het nieuwe content platform Jani.be zet SBS Belgium een nieuwe stap in het versterken van haar online positie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]