SBS geeft Jani Kazaltzis eigen contentplatform

Media / News

Dat Jani Kazaltzis deze zomer een nieuw verhaal schrijft bij SBS wist u al. Maar u wil meer weten? Het multiplatform brand JANI zal draaien om lifestyle in de brede zin van het woord: van fashion en beauty tot celebs en dating. De videocontent zal niet alleen te zien zijn op het nieuwe videoplatform Jani.be, maar ook op Facebook, Instagram en Youtube“Het online videoplatform gaat verder dan alleen maar stylingadvies en brengt een gevarieerd contentaanbod. De bedoeling is om must-see content met een meerwaarde aan te bieden en vaste afspraken te maken met de kijker,” klinkt het bij het mediabedrijf achter Vier, Vijf en Zes.

JANI zal op 1 juli officieel van start gaan. En nu de kans groot is dat iedereen deze zomer noodgedwongen thuis moet blijven, zal de lancering helemaal in het teken van ‘staycation’ staan. Met drie nieuwe videoformats moet JANI de zomer net dat tikkeltje aangenamer maken. En om het ultieme vakantiegevoel nog meer aan te wakkeren, is er Jani’s Glamp House. Dit is een wedstrijd waarbij telkens 7 vriendinnen en hun squad kans maken op een weekend in een luxueus kasteel in West-Vlaanderen. Hier kunnen ze drie dagen lang genieten van een weekend in stijl waar lifestyle, beauty en fashion centraal staat.

“Wij geloven in staffe videocontent maken samen met onze partners. Niet zomaar reclame voor een merk, maar doordachte campagnes met een goed verhaal aan de basis. Geloofwaardig, authentiek én met impact. Dat krijg je alleen als jouw doelgroep ook graag kijkt naar wij samen brengen. En als onze merken 100% matchen qua waarden en DNA,” vertelt Els Vercauteren, commerial projects director bij SBS.

Hiermee neemt SBS de fakkel over en komt er een einde aan de samenwerking tussen Mediahuis en Jani TV“We hebben de afgelopen jaren heel graag samengewerkt met Jani aan Jani TV.  Jani maakt nu ook voor online content de stap naar SBS en wij wensen hem hierbij veel succes. We zullen zijn avonturen met veel interesse blijven volgen en sluiten samenwerkingen in de toekomst zeker niet uit,” besluit Steven Allcock, manager audiovisueel bij Mediahuis.