Caples Awards voor Mutant, BBDO, FamousGrey en Wunderman Thompson

Awards / News

Het nog jonge Mutant mag de bubbels laten aanrukken, want het bureau won driemaal brons met The Real Challenge op de internationale Caples Awards.
Mutant behaalde meer bepaald brons in de categorieën Mobile, Not for Profit en PR. De campagne werd ontwikkeld voor Unicef en de Europese Unie, in samenwerking met Roses Are Blue. Mutant bereikte ook zesmaal de shortlists: vier voor The Real Challenge (Unicef en EU) en twee voor Ramadamadingdong (StuBru).

https://www.youtube.com/watch?v=Yge_0gpg2Zk

Zij waren niet de enige Belgische winnaars! FamousGrey stuurde 20 campagnes en en zag 12 campagnes bekroond. Hun lijstje, met uitzondering van de shortlists:

Now.Brussels, Visit Brussels, 3x Silver + Bronze

Focus Lines, Ministerio de transporte y obras públicas & Volvo Car Belux, 2x Bronze

The Slow Down Cake, Volvo Car Belux, Bronze

Instalove, Kom op tegen Kanker, 3x Bronze

Volts by Volvo, Volvo Car BeLux, 2x Bronze

BBDO scoorde eveneens. Hun lijstje, eveneens met uitzondering van de shortlists:

Vote for Meal (Lidl, Gold + Silver)

-60% Culture (State of the Arts, 2x Silver + 3x Bronze)

Het Nationaal Debat (Leffe, Silver + 2x Bronze)

Postpone your Birthday Jupiler / AB Inbev, 2x Bronze 

The Inclusive Beer Ad, AB Inbev, Bronze

The Value of Fresh, Lidl, 2x Bronze

Drive Responsibly, AB Inbev, Bronze

Wunderman Thompson Belgium mag prat gaan (alweer zonder rekening te houden met de shortlists) op:

Child Porn Re-enactment, Child Focus, 2x Bronze

Digital Condom, Telenet, 4x Bronze

MediaMarkt Ad without the Break, MediaMarkt, Bronze