Carmen Van Buggenhout vindt Native Nation

Ondanks de moeilijke periode waar de hele creatieve sector aan het door spartelen is, blijft Native Nation verder investeren in talent. Carmen Van Buggenhout start als senior digital creative bij het bureau en zal mee timmeren aan de toekomst van het geïntegreerd social media bureau.
Van Buggenhout werkte de afgelopen drie jaar als digital creative bij Pivott, waar ze een sleutelrol had in digitale campagnes voor Proximus, Toyota, Connections, Mylène en meer. De ‘content-first-approach’ en social mindset van Native Nation was de drijvende kracht achter haar beslissing.
“Senior Digital Creative worden bij Native Nation was een logische en vooral ambitieuze zet in mijn carrière. Niet alleen ben ik zelf erg gedreven om te groeien; ik streef er ook naar merken digitaal naar een hoger niveau te tillen,” klinkt het bij Carmen Van Buggenhout. “Het klantenportfolio en de toekomstpersperctieven van Native Nation liggen enerzijds in lijn met mijn ambities, anderzijds zie ik heel wat opportuniteiten binnen hun huidige en nog te verkennen markten. De energieke spirit en creatieve mindset binnen het team beloven alvast vonken en vuur!”

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






