Carré werkte een getrouwheidscampagne uit voor Carrefour, met het oog op het EK Voetbal en de Rode Duivels. Die omvat stickers en tatoeages die de fans kunnen ruilen en verzamelen, zoals eerder bericht op pub.be. Daarnaast omhelst ze exclusieve content in de vorm van foto's, video's, selfies, updates op Twitter en Facebook, te downloaden via een applicatie. Op deze site kunnen fans tot slot deelnemen aan een wedstrijd en een persoonlijke ontmoeting met de Rode Duivels winnen. Carré tekent voor alle merchandising, POS- en promotiemateriaal.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]