Carré werkte een getrouwheidscampagne uit voor Carrefour, met het oog op het EK Voetbal en de Rode Duivels. Die omvat stickers en tatoeages die de fans kunnen ruilen en verzamelen, zoals eerder bericht op pub.be. Daarnaast omhelst ze exclusieve content in de vorm van foto's, video's, selfies, updates op Twitter en Facebook, te downloaden via een applicatie. Op deze site kunnen fans tot slot deelnemen aan een wedstrijd en een persoonlijke ontmoeting met de Rode Duivels winnen. Carré tekent voor alle merchandising, POS- en promotiemateriaal.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]