Carré werkte een getrouwheidscampagne uit voor Carrefour, met het oog op het EK Voetbal en de Rode Duivels. Die omvat stickers en tatoeages die de fans kunnen ruilen en verzamelen, zoals eerder bericht op pub.be. Daarnaast omhelst ze exclusieve content in de vorm van foto's, video's, selfies, updates op Twitter en Facebook, te downloaden via een applicatie. Op deze site kunnen fans tot slot deelnemen aan een wedstrijd en een persoonlijke ontmoeting met de Rode Duivels winnen. Carré tekent voor alle merchandising, POS- en promotiemateriaal.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]